Goed geslapen - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu Goed geslapen - Reisverslag uit Phoenix, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Goed geslapen

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

09 Maart 2011 | Verenigde Staten, Phoenix

Dinsdag 8 maart

We hebben kort maar goed geslapen , ik moet zeggen de bedden zijn hier echt geweldig . Ik zelf was er al om 5 uur uit en heb nood gedwongen even in de badkamer gewoond met mijn laptop gelukkig kan ik op internet , zo kon John nog wat langer slapen.

Nou om 8 uur zijn we gaan eten een heel goed ontbijt nog even wat rond gelopen het is daar erg mooi en toen naar een hele grote winkel geweest soort V&D en van daar uit na tig keer verkeerd rijden nog een muziek winkel bezocht .

Nou het werd weer tijd om ons hotel te zoeken, nou blijkt dat die straat ik weet niet hoeveel km lang is maar eindelijk ....... gevonden . Nou inchecken spullen naar de kamer en hup weer in de auto .

We zijn naar Tempe een plaatsje vlakbij geweest en hebben daar lekker geeten bij de Mexicaan heerlijk nog even door het stadje gelopen , hadden we de auto in de parkeer garage gezet en konden we niet betalen hahahaha dus via een knopje en een luidspreker werden we er toch zonder te betalen uitgelaten .

Nu weer in het hotel even bijtanken we zijn erg moe dus gaan we een uurtje slapen . Wel jammer van het weer om binnen te zijn , de zon schijnt hier volop.

Bij jullie in Holland is het al 9 maart dus Soraya van harte gefeliciteerd met je verjaardag een dikke kus van die 2 oudjes in amerika xxxxxxx .
Zo dat was het weer nu kunnen jullie de foto`s kijken met onze mooie auto

Liefs Marianne en John xxx

• 09 Maart 2011 - 10:13

Bojoura:

gaafe auto hoor, is het duur daar of is het te vergelijken met nederland?
    ik ben nu 5 dagen vrij, heerlijk ff bijtanken van de carnaval.
    ik volg jullie wel doei doei

• 09 Maart 2011 - 14:10

Marleen:

Hoi Marianne en John, fijn dat jullie goed zijn aangekomen. En wat een heerlijke temperatuur daar zeg. Wij zijn al weer terug van een paar dagen hotel in noord- holland. Hebben lekker langs het strand gelopen maar peter zijn neus en oren waren er zowat afgevroren.. brrrr. Veel plezier verder nog en ik blijf jullie volgen groetjessssssss en kussssssssss

• 09 Maart 2011 - 19:25

Veel Plezier:

Hee Marianne en Johh,

Leuk hoor, geniet er maar van. Wij blijven jullie volgen en zijn zeer benieuwd naar de route die jullie uiteindelijk zullen volgen.

Groetjes Freddy en Angelique