Kilometers gelopen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu Kilometers gelopen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Kilometers gelopen

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

13 Maart 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo allemaal .

Gisteren avond over Las Vegas Blvd gelopen ofte wel de Stip zoals hij hier genoemd wordt .
Druk druk druk je weet niet wat je ziet , duizende mensen en duizende lichtjes en alles ...... ja GROOT hahaha.

We hebben onze ogen uitgekeken zo mooi , ook natuurlijk een casino binnen geweest daar alleen maar gekeken , prachtig.
En alles kan daar roken drinken maakt niet uit .

Ook nog met een beveiliger van G4S op de foto gegaan grappig als je dat daar tegen komt .

Moe maar zeker voldaan zijn we naar de kamer gegaan .

Vandaag hebben we eerst een ontbijtje genomen en zijn vervolgens weer naar de Stip gelopen , ook leuk om te zien hoe het er overdag uitziet .
We vinden het hier zo leuk dat we een extra dag hier blijven en van onze route afwijken hoe dat zien we nog wel .

Ga nu even rusten en vannavond weer naar de Stip

Liefs xxx

• 13 Maart 2011 - 07:18

Jose Vroomen:

hai marianne ik volg jullie op de voet. kei leuk om te lezen wat jullie allemaal doen. t is er idd wel ff anders dan in nederland mijn god ik zou me helemaal verloren voelen in zo n groot land maar jullie vermaken je opperbest zo te zien dus geniet ervan. gr jose

• 13 Maart 2011 - 10:02

Huub:

hallo hee wat leuk allemaal daar in america en heel mooie foto,s
    nog veel plezier daar
    gr huub

• 13 Maart 2011 - 15:16

Tonnie En Ine:

Jeee vriendjes,wat jullie daar allemaal zien,echt en belevenis denken wij.
    geniet en we volgen jullie elke dag vrienden
    XX van Tonnie en Ine

• 13 Maart 2011 - 16:58

Tonnie:

ik geloof goed dat jullie daar willen blijven.zoals ik het op die foto;s zie is het echt wel gaaf nog fijne dagen verder
    liefs uit gimmert

• 13 Maart 2011 - 20:58

Bojoura:

gave fotos mam, jullie vermaken je wel, ik ben gisteren met rina naar opa geweest, en naar chantal en herma was heel gezellig, vandaag zijn we naar ed en marja gegaan in cuijk de heen reis reden we binnendoor en helemaal om ahahahhaha maar terug ging het goed. morgen ga ik bij haar eten en doe ik de plantjes water geven, ik ben woensdag vrij doei doei