Andere wereld - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu Andere wereld - Reisverslag uit Lone Pine, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Andere wereld

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

15 Maart 2011 | Verenigde Staten, Lone Pine

Hallo hier ben ik weer

Allereerst erg leuk de reacties die jullie ons sturen , zo is het nog leuker om te schrijven.

Nou na een onbijt dat bestond uit een hamburger met friet [ hahaha echt waar ] zijn we rond 10.00 uur vertrokken uit Las Vegas richting Death Valley .

Onderweg hebben we een stop gemaakt in het dorpje Beatty daar had een man zijn soort winkel/rommelmarkt echt heel leuk , even met hem gekletst en een kop koffie gedronken daar in een barretje , en hup weer verder .

Na dat dorpje konden we rechts af en zijn zo dwars door de Death Valley gereden .
En death .....is het inderdaad.
Het is de laagste plek van het westelijkhalfrond 86 meter onder de zeeniveau.
Het zijn lagen van overblijfsels van het verleden die vormen tot een 1.80 m dikke zoutkorst .
Ook heeft het zandduinen een kleine sahara .

De omgeving is ontzettend mooi je kijkt je ogen uit .
We hebben er ongeveer 3 uur erover gedaan om dat over te steken .
Je moet daar niet zonder benzine zitten want er is helemaal niks ook geen afrastering en ik kan je vertellen sommige wegen waren erg steil .
En af en toe dacht ik dat ik in een 8 baan zat
Maar dit alles is de moeite waard .

Nou vandaar uit zijn we om 16.30 uur aangekomen in een heel klein plaatsje Lone Pine .
Het lijkt een beetje op een cowboy stadje , met een hele mooie berg .
We hebben in gecheck en zijn gaan eten bij de mexicaan mmmmmmmmm

Ook kwamen we daar een soort autosloop tegen , en ja je raad het al daar ook weer rondgehuppeld .
Nu even rusten en straks een borrel pakken .
We hebben al een leuke saloon gezien .

Tot morgen doei doei
Liefs Marianne en John

  • 15 Maart 2011 - 07:02

    Jose Vroomen:

    tjee minee als ik zo n hamburger als ontbijt kreeg zou ik voor 3 dagen vol zitten. wat een gezellig rommelwinkeltje op de foto daar zou ik uren in rond kunnen snuffelen.

  • 15 Maart 2011 - 15:27

    Frans R:

    Nou John en Marian, ik zie wel dat er Amerikaanse auto's zoals waar jullie van houden genoeg te koop zijn daar. Kun je zo'n grote benzineslurper niet inschepen naar Nederland? Nee maar zonder gekheid het ziet er daar allemaal prima uit. Ik benijd jullie. Groeten Frans ut Mierlo

  • 15 Maart 2011 - 15:34

    Heidi Jansen:

    Hallo zusje en zwager,

    Ik stond bij de slager en daar was ook jose vroomen en die vertelde van de mooie reis verslagen van jullie.
    Nu loop ik altijd achter met alles want ik had mezelf natuurlijk nog niet aangemeld. Maar ik heb alles gelezen en volgens mij is dat wel het land van john met al die auto's , de foto's zijn prachtig en het eten ziet er ook goed uit, volgens mij kun je beter in ned beginnen met lijnen. Heel veel groetjes uit gemert en geniet er nog van Heidi Guus Sem en KIan

  • 15 Maart 2011 - 18:58

    Tonnie:

    gedverderrie bah
    s;morgens al friet met hamburger ik zou het niet door mijn strot kunnen krijgen
    en inderdaad echt skon daar.en dan die auto;s ik geloof goed dat sjon daar rondhuppeld.en in zijn eigen zal denken jammer dat er niets mee terug kan naar nederland want die auto is nog wel mooi op te knappen denk je niet.
    maar is wel fijn om zo je mails te krijgen in plaats van dat zoeken.en dat het niet lukte gaat goed zo typ maar raak marjan.we genieten gewoon mee.
    groetjes uit gimmert
    kees en tonnie

  • 15 Maart 2011 - 19:14

    Ine Kremers:

    Jhon neem jij als onbijt een hamburger en friet.jeeeeeeee tis wel een speciaaal land hoor.
    geniet en een dikke knuffel voor Jhon
    en geniet nog vrienden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne en John

Actief sinds 03 Maart 2010
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 123649

Voorgaande reizen:

04 April 2017 - 23 April 2017

Maleisie

10 Oktober 2015 - 31 Oktober 2015

40 jaar getrouwd

05 Juni 2012 - 15 Juni 2012

Las Vegas

27 Januari 2012 - 01 Februari 2012

even weg

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Geheim vakantie Feest

07 Maart 2011 - 21 Maart 2011

Van Phoenix naar LA

10 Augustus 2010 - 17 Augustus 2010

Een weekje weg Bulgarije

06 Maart 2010 - 13 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: