richting de kust - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu richting de kust - Reisverslag uit Santa Maria, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

richting de kust

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

16 Maart 2011 | Verenigde Staten, Santa Maria

Hallo allemaal

Gisteren avond even in een kroegje geweest het plaatsje Lone Pine heeft maar 2000 inwoners .
2 kroegen hahahaha waar we het heel gezellig hebben gehad er waren een groep duitse studente die op studie reis waren .Een gezeligge boel rond 24.00 uur gaan slapen

Vanmorgen in Lone Pine eerst naar een autozaak gegaan John heeft daar de info gekregen die hij zocht.
Vervolgens hebben we uitgecheckt en zijn in lone Pine naar een Film-museum gegaan .
Heel mooi en heel interresant om te zien maar nu weten we ook dat heel veel films daar zijn opgenomen .
Vooral veel cowboy films zoals Bonanza .
De achter grond van die bergen zijn ook zoooooo mooi, was echt de moeite waard .

Oke vandaar uit om 10.45 uur vertrokken richting Bakersfield we hebben een stuk meegekregen van het Sequoia park .
Geweldig zo`n mooie natuur .
En het rare is er zijn wel overal bergen maar toch ziet het er weer anders uit .
Vervolgens zijn we doorgereden naar Santa Maria , daar zijn we rond 17.00 uur aangekomen .
Even ingecheck in een heel simpel[dubbel simpel] hostel , dit plaatsje ligt dicht bij de kust.

Dus weer even oogjes dicht en dan het plaatsje verkennen , morgen trekken we weer verder .
Voor diegene die mijn route een beetje wisten .... zoals je leest zijn we afgeweken we wilden eigenlijk ook nog naar San Fransisco gaan , maar we hoorden op het nieuws dat het daar koud en noodweer is dus neeeeee , hier schijnt de zon is beter zo .

Tot morgen doei doei

Liefs John en Marianne xxx

• 16 Maart 2011 - 06:37

Ine Van Herwijnen :

Wat leuk dit reisverslag! Heel veel plezier nog. Ik denk dat John het heel leuk vindt in de states. Het is jullie van harte gegund. xxx liefs Ine

• 16 Maart 2011 - 09:15

Bojoura:

mooie fotos :)

• 16 Maart 2011 - 15:14

Tonnie:

ik geloof goed dat jullie het zo vol kunnen houden.en vooral met het weer zoals jij op die foto shirt en rok wat lekker dan om zo te genieten en het weer ook nog eens mee te hebben
    nog veel kijk plezier
    liefs uit gimmert

• 16 Maart 2011 - 15:15

Tonnie:

oja en die auto kun je die niet voor ons op de boot zetten geintje
    die met die hoorns lol kei skon die auto

• 16 Maart 2011 - 17:42

Tonnie Kremers:

Hallo vriendjes
    ja dat kan Jhon wel volhouden biertje en wat meiden erbij.
    ziet er gaaf uit die auto met de hoorns er voor op
    kusje uit Mill XXX

• 17 Maart 2011 - 07:48

Heidi:

Komen jullie met tweeen terug of komt er nog zo'n grote amerikaan acheteraan, volgens mij heeft john hem al uit gezocht. Foto's zijn mooi. Groetjes uit Gemert