Regen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Regen

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

21 Maart 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal

Gisteren avond weer wezen eten bij het Thai`s restaurant heel klein maar super gezellig en lekker .
Vervolgens nog een keer naar het strand gelopen en toen op de kamer een filmpje gekeken onder het genot van een wijntje en een pilsje .

Vanmorgen wilden we naar Santa Monica gaan maar .......... regen regen regen verschrikkelijk .
De dame bij de receptie zei : als het begint te waaien dan houd de regen op ...... nou mooi niet .

Dus wij vol goeie moed in de regen richting het strand .
Na 25 meter even schuilen het goor eruit, even later hub weer verder .
Lopen we net 5 meter stopt er een auto met een oudere dame er in .
Die geeft ons een lift naar de boulevard en we krijgen ook nog een paraplu van haar .
Zooooo lief onverstelbaar .

Nou we gaan weer verder , nu was het vandaag de dag van de marathon in LA leuk maar jammer die regen .
Ik had zo`n medelijden met die lopers in de stromende regen .
Diegene die klaar waren die liepen te bibberen zo zielig , ik kon ze niks geven wij waren ook zeiknat .

Maar goed toch even geshopt weer een nieuwe spijkerbroek gekocht en die maar meteen aangehouden zo had ik teminste een droog iets aan .

Goed nu weer terug en de regen bleeef maar vallen en veel hoor .
Na een uur terug lopen kwamen we eindelijk verregend in het hotel , die mevrouw van de receptie keek ons aan van : whaaaaw 2 verzopen katten .

OP de kamer hebben we de verwarming aangezet om de kleding een beetje droog te krijgen , al hoewel ik betwijfel of dat lukt , daar is ie te nat voor .

Nou straks weer terug naar het thai`s restaurant en morgen vroeg de 21ste vertrekken we hier om 06.00 uur naar airport LA .
Om 09.30 vliegen we eerst naar Houston daar overstappen en om 15.30 uur vliegen we verder , dan zijn we de 22ste s`morgens om 07.00 uur in A`danm .

Dus mijn laatste mail komt voor jullie dinsdag vanuit Holland als we weer thuis zijn .

Liefs John en Marianne

• 21 Maart 2011 - 06:15

Jose Vroomen:

goede morgen amerikano s wat een afsluiting van n reis jullie regen en wij hier zon dus als je thuis komt morgen schijnt t zonnetje weer volop. ik heb met plezier elke dag jullie verslag gelezen maar ja aan elk avontuur komt ook n einde dus ik wens jullie een hele goede reis terug pppffff wel lang in t vliegtuig zitten zeg niks voor mij want ik ben n verwoed roker. gr jose

• 21 Maart 2011 - 06:26

Marleen:

goede morgen, het is hier nu bijna half 8 in de ochtend. Jammer dat jullie laatste dagje is verregend, maar nu heb je wel alles meegemaakt. Wel thuis en thks voor de leuke verhaaltjes van jullie belevenissen. Het was een genot om ze te lezen.
    groetjessssssssss

• 21 Maart 2011 - 17:50

Tonnie En Ine:

Verroest wat een rotweer in als je denkt dat in Mill de zon schijnt.
    maar een veilge terugreis en we spreken elkaar snel
    kusje van uit Mill