Na 20 uur onderweg weer thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Marianne en John - WaarBenJij.nu Na 20 uur onderweg weer thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Na 20 uur onderweg weer thuis

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

22 Maart 2011 | Nederland, Eindhoven

Hallo allemaal

Maandag morgen om 05.00 uur opgestaan, uitgecheckt en naar LAX airport gereden .
Eerst de auto afdroppen en dan met het busje naar de gate .
Nou maar meteen de rugzakken inchecken , ik schrok wel want samen stond het op 65 maar daar reken ze niet in kilo`s dus weet nu nog even niet wat het gewicht was in kilo`s .

Het zal wel goed geweest zijn anders hadden we wel bij moeten betalen .
Nu nog de gate opzoeken , het ging eigenlijk allemaal heel simpel , geen gestres .
Om half 10 daar lokale tijd gingen we de lucht in .
In Houston moesten we overstappen , omdat we maar 49 min de tijd hadden om over te stappen kneep ik hem wel een beetje want dat is erg kort .

Maar gelukkig hoefden we maar over te steken en stonden al bij de goeie gate .
Wel was het in Houston weer 2 uur later , tjeetje mina je wordt gek van iedere keer dat tijds verschil .

Maar goed rond 7 uur waren we op Schiphol maar eigenlijk was dat voor ons 12 uur s`nachts !!!! helemaal van de wap .
We waren heel vlug door alles heen dus maar meteen naar buiten even een peukje pffffff [had ik verdiend]

Vervolgens de trein gepakt naar Eindhoven waar we om 09.10 uur aankwamen .

Nu weer thuis maar eerst even een bakje hollandse koffie , en dan zo dadelijk even liggen .

Lieve mensen heel erg bedankt voor de leuke reacties , dat doet je toch goed .

Diegene die aangemeld staan krijgen automatisch een mail als onze volgende reis weer van start gaat .

Liefs John en Marianne
Bedankt allemaal en tot de volgende keer xxx

• 22 Maart 2011 - 17:49

Tonnie En Ine:

he vriendjes,we kijken al weer uit naar jullie volgende vakantie en die weer optimaal te volgen
    spreek je snel vrienden
    kus uit Mill

• 22 Maart 2011 - 20:56

John:

Welkom thuis zien jullie binnenkort
    echt waar.groetjes(ps als jullie niet weer op vakantie zijn)