Ja Mallorca - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu Ja Mallorca - Reisverslag uit Palma de Mallorca, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Ja Mallorca

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

02 Mei 2011 | Spanje, Palma de Mallorca

Gisteren vertrokken via Eindhovenairport om 19.15 uur .
21.30 uur aangekomen op Mallorca en vervolgens de bus gepakt naar El Arenal .

Maar toen ...... de bus stopte bij het eindstation en de rest moesten we lopen , op zich niet zo erg behalve als je berg op moet hahahaha .

Om 22.45 uur waren we op de plek van bestemming .
Mooie kamers en we liggen allemaal langs elkaar , met uitzicht op het zwembad 4 hoog.

Gisteren avond met zijn allen nog even wat wezen drinken in een leuk barretje en daarna lekker slapen .

Vanmorgen allemaal gezamelijk ontbeten en naar het centrum gelopen vele mooie winkeltjes [och arme John en Freek ] Vanmiddag lekker geeten in het hotel .
Het eten is erg goed niks te klagen .

Het enige min puntje is dat je bijna niet op internet kan , heb nu ook zwakke lage verbinding ,maar goed het lukt

Zo even nog wat foto`s plaatsen en dan horen jullie morgen meer van mij .

Liefs heel de bubs xxx

• 02 Mei 2011 - 13:04

John En Tanja:

Geweldig wat een leuk idee,fijne vakantie en zie jullie op de verjaardag in de bar zien jullie er een stuk beter uit dan in het vliegtuig hoe zou dat komen vroegen wij ons af!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!grapje groetjes.

• 02 Mei 2011 - 16:00

Jose Vroomen:

valt er weer iets te vieren omdat jullie weer on tour zijn??? ben ook in el arenal geweest kei gaaf alleen dat bergop en af vond ik zwaar.als je door t centrum loopt moet je eens aan de lokale bevolking vragen waar t kroegje la gitara is er staat n grote gitaar op de raam het is n kroegje voor de locals maar gezellig daar hebben wij 3 jaar op rij zo veel plezier gehad. als je erheen gaat doe dan esabella de flores de groeten van mij. zeg maar van de baily lady. veel zon en plezier gr jose

• 02 Mei 2011 - 20:16

Heidi:

Hallo allemaal,

Heel veel plezier met z'n allen pak er maar een pilsje en een sangria op. Kan jullie niet meer volgen maar zie je op john zijn feestje.

Groetjes van ons allemaal