rustdag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu rustdag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

rustdag

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

08 Juni 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo Allemaal

Gisteren avond wat geketst met de overburen deze hadden mooie autos bij ze kwamen uit Kansas daarna wezen eten daarna terug naar het Hostel
we waren te moe om nog verder te gaan. .
Lekker voor ons huisje gezeten met afwisseling op de stoel die hebben we namelijk maar 1.
Dus ombeurten zitten.
Vandaag zijn we een heel eind gelopen naar een autozaak Auto Parts O`Reilly.
John heeft daar americaanse dopsleutels en een 3de achterrem licht gekocht [een kind in een snoepwinkel hahaha]
Daarnaast was een grote suppermarkt en heb ik fruit en yogert gekocht lekker .
Aan de andere kant was een winkel met kleding dus ook daar even shoppen hele blitze slippers ,
een korte broek en John een nieuw shirt .
Zo die buit is weer binnen en vervolgens met de stadbus terug gekomen .
John was gisteren erg verbrand het is hier zo`n 35 graden dus dat wil wel vandaag zo min mogelijk in de zon,
alhoewel dat moeilijk is.

Is toch gelukt om een paar uur te slapen altans John ik heb even op bed gelegen en ben daarna naar het zwembad gelopen [100 meter van ons huisje]
Daar lekker in het bubbelbad gezeten .
Net John wakker gemaakt die is nu douche en ik ben maar weer naar voren gelopen dit omdat het internet erg slecht is voor draadloos te internetten .

De tijd is hier 9 uur vroeger vandaar dat we helemaal van de wap zijn .
Nou nog een poging doen om de fotos er door te krijgen .

Tot morgen

Liefs John en Marianne

• 08 Juni 2012 - 09:05

Bojoura:

Heey
    Wat gaaf dat jullie naar Celine Dion gaan, daar wil ik ook een keer naar toe.
    Heel veel plezier en ben benieuwd wat je er van vond.
    XXX

• 08 Juni 2012 - 11:43

Marleen:

wat lees ik nu bij bojoura? hebben jullie kaartjes kunnen krijgen voor Celine Dion?
    Leuk zeg!!!! en relaxdagjes horen erbij.
    Ik heb gisteren een uurtje gewandeld en heel veel aan jou gedacht Marianne :D

groetjesssssssss vanuit een regenachtig Nederland ( wel 20 gr maar nat)