Een beetje kouder - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu Een beetje kouder - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Een beetje kouder

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

10 Juni 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo lieve allemaal

Vandaag gelukkig wat koeler 38 graden hahahaha .
Er is een of andere rally hier dus alles zit over vol druk druk druk .

Vanmorgen zijn we wezen ontbijten [ met factor 50 ingesmeerd op weg ]
Een lekker broodje met van alles erop .
Vervolgens door gelopen naar de gereedschappen winkel waar we al eerder waren deze week .
Als je daar naar toe loopt dan zie je de vliegtuigen zo laag over komen geweldig .
We zitten 45 min lopen van het vliegveld , onderweg een half droog slootje tegen gekomen met daar in moeder eend met een paar jonge eendjes .

In 1904 hebben ze treinrails gelegd van los Angeles naar Lakecity in 1905 moest ie door Las vegas en in 1911 begon Las Vegas populair te worden met 4000 inwoners
In 1931 hebben ze het gokken gelegaliseerd en zijn ze gestart met de hoover-dam [dat hete voorheen Boulder canyon project] om het water naar Nevada te krijgen.
De mensen die bij de hooverdam werkte kwamen wonen in las Vegas en gedurende die tijd is Las Vegas opgebouwd als gokstad
In 1960 kwamen de rijke mensen naar las Vegas toe
In 1980 heeft Steve wynn alles veranderd dat alles 24 uur open mag zijn met roken drinken en gokken tot heden daags toe .

Dat was dus een klein stukje geschiedenis.
Nou verder met mijn verhaal .
John heeft wat gereedschap er bij en ik in de winkel erlangs een nieuwe tas .
Daarna naaar de Walmarkt waar john nieuwe gimpen heeft gekocht .
Zo de buit is weer binnen , hebben een stop gemaakt in een barretje en met de bus terug naar het Hostel .

Straks lekker eten maar eerst rusten en vanavond ????????

Dat horen jullie morgen

Doei doei en tot morgen

Liefs Marianne en John

• 10 Juni 2012 - 08:17

Tonnie En Ine:

Marianne en dat noem jij een klein broodje, ziet er erg lekker uit, groetjes en tot morgen maar weer. xx

• 10 Juni 2012 - 08:43

Marleen:

jullie worden nog shopaholics haha, heb. Hier vandaag 20 graden, en ik zo meteen lopen in mijn uppi, mijn favourite rondje langs de robotmaaiers. Veel plezier vanavond.

gr Marleen