eerste ontbijtje - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu eerste ontbijtje - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu

eerste ontbijtje

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

12 Oktober 2015 | Indonesië, Balikpapan

Wennen

Hallo allemaal de eerste nacht nacht veel op het balkon gezeten , het is hier 7 uur later en om 18.00 uur donker .
Gelukkig kan je hier heel de nacht op balkon zitten met een lekkere temperatuur .

Ons 1ste ontbijt tjeeee wat geweldig : een mini rijsttafel gebakken ei met ham geroosterd brood pannenkoeken koffie jus enz enz .
Een complete maaltijd hihihihi smorgensvroeg .

Dus na het ontbijt maar wat baantjes trekken in het zwembad om het een beetje in evenwicht te houden .

Om 12.00 uur kwamen Pauline en Hendrik , hun weten hier de weg .
En als eerste gingen we weer eten , weer heerlijk mmmmm
een maaltijd die wel €1,20 koste , je kan het gewoon toch niet bevatte dat dat zo goedkoop is .

Na het eten maar gaan lopen nu naar de zee die isvlakbij lekker gewandeld en daar een teras gepakt en lekkere kokos melk gedronken verser kan het niet .

Vervolgens zijn we nog in een klein winkelcentrum geweest en bij het zwembad gezeten
Pauline en Hendrik zij terug gegaan naar hun huis en wij nog even het centrum in.

Een fijne dag zeker door de 2 gidsen Pauline en Hendrik.
Nu nog de kunst om het op internet te krijgen .

Liefs Marianne

• 12 Oktober 2015 - 22:30

Heidi:

Zo dat ziet er al goed uit.
    Fijn om zo van die gidsen erbij te hebben.
    Effe maar niet aan de lijn denken.

Groetejs van ons allemaal

• 12 Oktober 2015 - 22:50

Ludy:

Wat ziet dat er heerlijk uit. Wij hopen dat jullie heel erg genieten. Groetjes van Ton en Ludy

• 12 Oktober 2015 - 23:27

Marleen:

Hallo vakantiegangers, een goed begin is het halve werk. En dit is pas het begin. Blijven jullie voorlopig nu in dit hotel? En dat eten komt wel goed. Dat is er bij jullie zo weer af.
    groetjes uit t koude Holland. Vanmorgen was t hier 1 gr.

• 13 Oktober 2015 - 10:34

Felix Flohr:

hoi leuk jhonnie en marianne dat jullie in indonesie zijn en mijn zus en hendrik hebben gezien..een fijne vakantie daar met dat mooie weeren geniet ervan..ik zelf ben er nog nooit geweest en dat wil ik ook niet..smorgens rijstafel...die is gek stuur hem gelijk terug en zeg doe maar gewoon boterhammen....hahaha..nou als je ze weer tegenkomt doe ze van mij de groetjes en kusjes...fijne vakantie...