zonsondergang - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu zonsondergang - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu

zonsondergang

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

13 Oktober 2015 | Indonesië, Balikpapan

Zonsopgang zonsondergang

Hallo lieve mensen

Bij wat ik nu ga vertellen zullen sommige denken : die zijn gek !!!
En ja een beetje wel , daar komt ie .

Vanmorgen on 05.00 uur opgestaan op Pauline en Hendrik gewacht (die zich hadden verslapen)
Rond 06.00 uur naar het strand gelopen om eigenlijk de zon te zien opkomen(maar die al op was)
Dus maar een kilometer of 7 (heen en terug) gelopen heerlijk .
Op het strand een bak met fruit geeten zoooooooo lekker .

Na het lopen naar het hotel terug gegaan om vervolgens te ontbijten en ja hoor rijst met een gerecht van tahoe en worstjes, pannenkoeken en weer fruit na .

En je raad het al weer zwemmen .

S`middags naar het huis van Pauline en Hendrik gelopen gezellig geklets en weer heerlijk geeten en sàvonds met zijn allen naar de zonsondergang op het strand wezen kijken . Kei moooi

Als afsluiter een drankje ik had een verse kokos .

Morgenvroeg gaan we weer lopen .
Liefs Marianne

• 14 Oktober 2015 - 00:11

Angelique Arnoldussen:

Jullie zijn wel lekker aan het genieten maar het is jullie gegund.
    Hier hebben we de eerste nachtvorst alweer gehad.
    Nog een hele fijne vakantie en geniet ervan.
    Je hebt er al mooie foto,s gemaakt die je hier op gezet hebt,maar ik neem aan dat we er wel meer te zien krijgen.
    Groetjes Jos en Angelique.

• 14 Oktober 2015 - 08:25

Arno Peeters:

Ha zus en zwager, ik dacht ff dat ik (wijlen) Joop van Leny uit Gimmert aan tafel zag bij het eerste ontbijtje 0))).....hij lijkt er wel veel op, zoals ik me die herriner uit de friettent uit Gimmert (met alle goeie bedoelingen) zag zjon ook in een kort bukske, zal wel goed heet zijn dan, hahaha
    Arno Peeters
    www.collectors-world.nl
    mee ff wa reclame gemakt, mi mien zakelijk instinct

• 14 Oktober 2015 - 09:28

Marianne En John :

Nou jullie komen goed tot rust zie ik wel.
    Megan zwaait heel de tijd als ze jullie foto ziet.
    xxx

• 14 Oktober 2015 - 09:28

Marianne En John :

groetjes Bojoura en Megan

• 14 Oktober 2015 - 11:02

Marleen:

owwwwww om 5 uur op, jeetje dat is wel erg vroeg. WEn jullie wandelen gewoon door haha. Dat fruit lijkt me wel wat, maar 's morgend vroeg al die gerechten... een simpel broodje is ook prima. Maar geniet ervan. Ben wel jaloers op de zomerse kleding. Ik ga zo meteen mijn winterjas maar eens tevoorschijn halen. Het is koud hier en het regent. Veel plezier nog en ik kijk weer uit naar het volgende verslag.