Strand - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Strand

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

14 Oktober 2015 | Indonesië, Balikpapan

Strand

Hallo

Daar zijn we weer .
Vandaag om 07.30 uur weer naar het strand gelopen , we wilden weer een fruitbak kopen maar vandaag was er geen fruit , jammer was erg lekker .
Nou dan ons eigen maar getrakteerd op een echte (met europese smaak) bak koffie we moesten er een stukje voor lopen maar was verrukkelijk , de koffie in het hotel vind ik niet zo lekker .

Na de koffie terug naar het hotel om te ontbijten en te zwemmen .

Om 13.00 uur zijn we uit wezen eten en weer van die belachelijke prijzen hihihihi
ik had rijst met heel veel groente en ei en John rijst groente vlees kip ei en lever .
2 Flessen water en dat allemaal voor €3,50 whaaaaaaaaaaaaaaaaaw is toch niet te geloven .

Vervolgens naar het strand gegaan en daar met een hele groep nederlans indische mensen zitten kletsen .
We zitten dan op die tuinstoeltjes , een man met koelboxen verkoopt drank zo simpel en o zo gezellig .
En onder het kletsen een heerlijke masage gehad van Susi 45 min tot een uur .
Nou we mogen niet klagen .

Morgen schijnt een feestdag te zijn dus laat me verrassen door mijn 2 lieve gidsen Pauline en Hendrik wat we gaan doen .

Nu bij het zwembad enstraks weer even naar het strand

Wordt vervolgd
Liefs Marianne

• 14 Oktober 2015 - 12:47

Diana:

Hai samen, geweldig dat jullie het zo leuk hebben lekker veel vitaminen en zon en zee wat wil je nog meer,groetjes van koud valkenswaard.xx

• 14 Oktober 2015 - 14:32

Marianne En John :

hoi mam leuke groene jurk heb je aan. xx

• 14 Oktober 2015 - 19:59

Heidi:

Staat je inderdaad goed!!!

Lekker door genieten

• 15 Oktober 2015 - 12:09