verjaardag Pauline - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu verjaardag Pauline - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu

verjaardag Pauline

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

20 Oktober 2015 | Indonesië, Balikpapan

Hallo Allemaal

Vanmorgen naar het strand gelopen en daar in het zand een felicitatie voor Pauline geschreven die is vandaag jarig .

Ook vandaag de was naar de wasserij gebracht lekker makkelijk .
Die is morgen klaar .

Om een uur of 13.00 eerst koffie gaan drinken en toen naar Mataharie gelopen dat is een winkel , daar had ik een mooi canvas doek laten maken van mijn kleinkinderen .
Dat doen we thuis opspannen anders krijg ik het niet mee terug in het koffer .

Rond 15.00 uur waren we bij Pauline daar zeer lekker geeten wat ze zelf klaar gemaakt had en zeer lekkere sate jammie

En als toetje nog een stuk taart .

Bij aankomst in het hotel toch maar even wezen zwemmen .
Dadelijk slapen , morgen de gehele dag op pad .

Wordt vervolgd

Liefs Marianne


  • 20 Oktober 2015 - 16:25

    Marleen:

    Ha luitjes,

    Leuk die canvasdoek, ben benieuwd. Jullie nemen t er goed van. Hoe is t met de hakken van John?
    Veel plezier morgen, ik lees het verslag wel weer.
    Hier is t nu 13 gr. Verder geen nieuws dus een beetje saai.
    groetjesssssss

  • 20 Oktober 2015 - 16:45

    Marianne En John :

    Altijd leuk als wij een reactie terug krijgen , zijn we blij mee .
    jammer dat het zo`n slecht internet is en zo moeilijk om er foto`s door te sturen

  • 20 Oktober 2015 - 20:43

    Bojoura En Megan:

    Hoi mam en pap,
    Vandaag met Megan naar therapie geweest, het poepen is nog steeds een probleem.
    Gister en vandaag heeft ze heel slecht gegeten, ik denk omdat het allemaal vast zit in haar darmen.
    Na therapie werd ze heel moe en heeft ze gelukkig beter gegeten.
    We hebben daarna toch even wat boodschappen gedaan, had geen drinken meer in huis ( wat ik lekker vind hihi).
    daarna even naar mijn huis gegaan, post openen planten water gegeven thuis ook gegeten, daarna Megan even in haar eigen bedje gelegd, ze was zo moe.
    Kon ik mijn huisje opruimen beetje schoonmaken.
    Is wel heel raar thuiskomen voelt een beetje vervreemd.
    Nu nog wat dingen op de computer regelen en rond 21.30 gaan we weer terug naar jullie huis.
    Mis mijn eigen huisje wel hoor, Het is fijn bij jullie, maar ben blij als jullie over 11 dagen terug zijn.
    Nou morgen gaan we op kraamvisite bij Ingrid en Robert naar Nikolai kijken.
    Doei doei veel plezier daar nog. xxxx

  • 21 Oktober 2015 - 07:39

    Ine:

    hoi Marianne en John, leuk om jullie belevenissen te kunnen zien. En nog een berichtje van Bojoura (groetjes en kusje voor Megan) xxx ine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne en John

Actief sinds 03 Maart 2010
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 123624

Voorgaande reizen:

04 April 2017 - 23 April 2017

Maleisie

10 Oktober 2015 - 31 Oktober 2015

40 jaar getrouwd

05 Juni 2012 - 15 Juni 2012

Las Vegas

27 Januari 2012 - 01 Februari 2012

even weg

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Geheim vakantie Feest

07 Maart 2011 - 21 Maart 2011

Van Phoenix naar LA

10 Augustus 2010 - 17 Augustus 2010

Een weekje weg Bulgarije

06 Maart 2010 - 13 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: