olifanten - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu olifanten - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu

olifanten

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

21 Oktober 2015 | Indonesië, Balikpapan

Hallo allemaal

Vanmorgen al heel vroeg ontbeten wamt onze taxi zou tussen 08.30 uur en 09.00 uur komen .

Vandaag wilden wij naar de olifanten gaan in Uban .
We hadde3n onze vaste chauffeur die dan heel de dag bij ons blijft .

Het olifanten park is heel mooi aangelegd geweldige bloemen en vogels zie je daar .
Wij mochten /moesten ieder apart op een olifant , dat heeft met het gewicht te maken , dus we waren te zwaar (zie je wel dat we te veel geeten hadden hihihihi
We hebben 30 min daar opgezeten , een leuke ervaring .

nou op naar het volgende de chauffeur stelde voor om met een bootje weg te gaan jheeeeeeee doen we toch maar hebben geen zwemkleding bij .
Maakte niet uit zei hij hier kan alles we gingen White water raften

Dus om kleden : ik kreeg een zwembroek john zijn maat was er niet dus John in zijn onderbroek en zwemvest aan.
Tranen heb ik gelachen was zoooooo leuk
We werden met een open vrachtwagentje naar een plek gebracht .
Daar moesten we ik weet niet hoeveel trappen naar beneden
tjeeetje dat waren veel treden .

Vervolgens zitten met z’n vieren in een rubberen boot –John aan mijn zijde, de bootsman achter ons. De tour vertrekt met zes andere boten. Zes boten die tijdens de geweldige tocht allemaal worden gepasseerd door ons. Ik wist dat Indonesie mooi was, maar zo groen heb ik het eiland nog nooit gezien. We varen langs hoge, donkere kliffen waar de klimop al jaren tegenop groeit. Tropische vogels fluiten en vliegen over onze hoofden. We weten het voor elkaar te krijgen om PRECIES onder een waterval door te varen.
Vreselijk koud is dat water.
Hier en daar botsen we tegen rotsen en moeten we bukken om bulten op onze voorhoofden te voorkomen. Soms kondigt onze bootsman aan dat er een kleine waterval om de hoek ligt. Soms ook niet.

2 uur hebben we gepeddeld wat een mooie ervaring wel heel hard gewerkt hihihihi
Na het peddelen moesten we weer omhoog klimmen nou ik kan je vertellen dat dat niet mee viel .

Boven aangekomen met 16 personen achter in een open vrachtwagentje en terug naar de plek waar we begonnen zijn .
Daar aangekomen stond er een lekkere maaltijd klaar .

Moe maar voldaan terug gegaan sàvonds nog even op het strand gezeten

Heb zo`n mooie foto`s dus hoop dat het lukt om ze door te krijgen

doei doei tot morgen

liefs marianne en john

• 21 Oktober 2015 - 15:14

Jos En Angelique.:

Heey John en Marianne.

Leuk om zo alles mee te mogen maken we genieten al van jullie verslagen.
    Jullie hebben heel veel gezien van het eiland en gaan nog wel wat zien neem ik aan.
    Je hebt al mooie foto,s erop staan maar jullie zullen er wel veel meer gemaakt hebben.
    We zijn heel benieuwd naar de foto.s en video.
    Geniet er nog van het is een mooie ervaring en om nooit te vergeten...

Groetjes Jos en Angelique.

• 22 Oktober 2015 - 02:19

Nell En Jaap:

Zo te zien genieten jullie van elke dag die je daar hebt,prachtige fotos,dat zal me een mooi album worden,daar kan je vele jaren van genieten en al de leuke dingen waar je dan weer aan terug denkt.Nog veel plezier in de dagen die je nog heb.groeten van ons bijden.