Dolfijnen - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu Dolfijnen - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Dolfijnen

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

26 Oktober 2015 | Indonesië, Balikpapan

Goede morgen allemaal

Ietsjes later als normaal mijn verhaal (waren te moe )

Gisteren nog een heel leuk barretje gevonden in Lovinia was er kei gezellig .
Vandaag moesten we om 05.30 klaar staan .
We werden opgehaald en meegenomen naar het strand .
Vandaag gaan we dolfijnen kijken .
John ik en nog een vrouwtje plus onze stuurman stapten om iets voor 6 uur in de boot en vertrokken de zee op .

De zon was aan het op komen en ja hoor daar zagen we ze ,een school met dolfijnen prachtig om te zien moeilijk om te fotograferen want ze duiken meteen onder .
Een geweldige ervaring en zeker de moeite waard om daar zo vroeg voor op te staan .
We zijn best diep op zee geweest, 2 uur hebben we gevaren en vele vele dolfijnen gezien .

Na de Dolfijnen weer terug naar het hotel en daar een ontbijtje gekregen .
Om 10.00 uur was onze taxi er en zijn we vertrokken om terug te gaan naar Kuta , wat dus echt aan de andere kant van het eiland ligt .

Rond 13.00 uur zijn we in Kuta aangekomen , eerst geeten want we hadden er al een lange dag opzitten .
Na het eten zwemmen lekker het is nog steeds erg warm hier .
Om 16.00 uur naar het strand gegaan daar Pauline en Hendrik ontmoet , samen wat gedronken en gezwommen.
Naar de zonsondergang gekeken en weer terug naar het hotel .

In het restaurant van het hotel met Pauline en hendrik en wat mensen van het hotel gezellig bij elkaar gezeten .

Was een hele vermoeiende dag maar zeker de moeite waard
Voldaan en gelukkig in slaap gevallen
Nog een paar dagen en dan komen we weer naar huis maar nu nog even genieten

Tot morgen
Liefs Marianne

• 27 Oktober 2015 - 01:01

Marianne En John :

Zoals jullie kunnen zien is het gelukt om er een filmpje op te zetten veel kijk en lees plezier
    groetjes Marianne

• 27 Oktober 2015 - 05:55

Jaap En Nell:

Fijn dat je zo veel leuke dingen doet,het is echt de trip die je niet gauw zal vergeten.

• 27 Oktober 2015 - 10:35

Marianne En John :

Mooi hoor !!! geniet nog maar ff, xxx

• 27 Oktober 2015 - 11:06

Heidi:

Het ziet er gaaf uit allemaal, zou daar ook best naar toe willen.
    En volgens mij wordt dit niet jullie laatste Bali reisje.
    Lekker genieten!!!

• 27 Oktober 2015 - 11:40

Diana:

Wa skon allemaal.Samen genieten en herinneringen maken! nog veel plezier.
    Ga nu ook naar mijn paradijsje.groetjes van Lennart.