gevallen - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu gevallen - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu

gevallen

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

30 Oktober 2015 | Indonesië, Balikpapan

Zo hallo allemaal

Ja het is bijna zo ver maar vandaag was toch wel een beetje mijn pech dag .
Vanmorgen eerst ontbeten en na het ontbijt zwemmen .

Pauline en hendrik waren om 12.00 uur bij ons bij het hotel .
We zijn met zo`n soort buurtbusje naar het centrum naar een winkel geweest .
Na de winkel het buurtbusje terug gepakt en tegenover het winkelcentrum geeten .

Pauline en Hendrik gingen even naar huis en wij weer naar het hotel .
Nou en toen gebeurde het .
Komen bij het hotel aan en ik wilde mijn handdoek pakken die daar nog lag en ik stapte in een gat en zwikte mijn voet om .

Jezusmina wat een pijn , ik heb john vlug weggestuurd om ijs te halen .
Een duits vrouwtje had het gezien en gehoord (Ze hoorde het knakken )
Zij heeft vlug mijn handdoek nat gemaakt en die heb ik er om gedraaid .

Ondertussen kwam John terug met het ijs dus koelen maar .
Maar ondertussen zat er wel meteen een flinke bult op .
Op een gegeven moment hebben we toch de dokter laten komen .

Die kwam naar het hotel met een verpleegster .
Bloeddruk werd opgemeten, was goed .
Hij mijn enkel alle kanten heen gewrongen en gelukkig ...... niet gebroken .
Hij heeft de enkel in gezwacht dat voelde goed .
Nou nu wordt het veel hinkelen en zitten .
Gelukkig gebeurde dit de laatste dag , stel je voor het gebeurt in het begin van je vakantie nou dan ben je mooi jarig

Nog een verhaal als ik thuis ben en dan zit het er weer op .

Morgen vliegen we terug
Liefs Marianne
tot weer in Holland
nu nog de foto`s er op zetten hopelijk staan ze over een uurtje erop
doei doei

  • 30 Oktober 2015 - 15:04

    Jos En Angelique.:

    Hoi John en Marianne ...

    Wat jammer dat je de laatste dag nog moet vallen.
    Maar zoals je al schrijft beter nu dan in het begin van de vakantie.
    Een hel fijne terugreis en we spreken elkaar thuis wel weer.

    Groetjes Jos en Angelique..

  • 30 Oktober 2015 - 15:13

    Jacqueline:

    O meid toch verzorg het maar goed ? en zoals je zelf zegt is het gelukkig op de laatste dag maar toch een spijtige afsluiter van een mooie verlof. warme grtz van jullie nichtje tot gauw xxx

  • 30 Oktober 2015 - 15:17

    Marleen:

    Ha Marianne en John,

    Jeetje, wat een pechvogel ben je maar een geluk bij een ongeluk,t is inderdaad hjullie laatste dag....
    Morgen weer lekker thuis en in je eigen bedje. En weer genieten van de kinderen en de kleinkinderen. Die zullen jullie wel gemist hebben. Beterschap en goede reis. Misschien krijg je wel een supergoeie plek omdat je nu ingezwachteld bent.

    groetjesssss Marleen en Peter

  • 31 Oktober 2015 - 17:30

    Anja:

    Zielig pootje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne en John

Actief sinds 03 Maart 2010
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 123602

Voorgaande reizen:

04 April 2017 - 23 April 2017

Maleisie

10 Oktober 2015 - 31 Oktober 2015

40 jaar getrouwd

05 Juni 2012 - 15 Juni 2012

Las Vegas

27 Januari 2012 - 01 Februari 2012

even weg

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Geheim vakantie Feest

07 Maart 2011 - 21 Maart 2011

Van Phoenix naar LA

10 Augustus 2010 - 17 Augustus 2010

Een weekje weg Bulgarije

06 Maart 2010 - 13 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: