Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Marianne en John - WaarBenJij.nu Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Kuching

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

07 April 2017 | Maleisië, Kuching

Kuala lumpur
04.55 uur help al wakker terwijl de wekker pas 05.45 uur afloopt .
Phoe phoe wordt een zware dag hihihihihi. Gisteren na de bustour lekker geeten en vervolgens afgesproken met 1 jongen van de groep om savonds een terrasje te pikken .
Leuk zou je zeggen maar niet leuk als je het terrasje niet meer kan terug vinden. Na 1 uur zoeken hebben wij het opgeven
En zijn op een ander terras gaan zitten waar ook iemand van de groep zat . Kei gezellig maar alles weer veel te veel /te laat /te gezellig.
Om 06.00 uur gaan ontbijten.
07.15 uur in de bus : dag kuala lumpur op naar kuching

Om 11.00 uur in het vliegtuig na een korte vlucht van zo'n 1.5 uur aan gekomen in Kuching wat Kat betekent. Dat is hier ook overal te zien .
Het hotel is minder en kleiner als het eerste maar toch goed .
Mensen zijn erg vriendelijk en doen alles voor je .

Kuching is de grootste stad in Sarawak op het Maleisise deel van Borneo . Ze ligt aan de Sarawak rivier en telde circa 570.000 inwoners inj 2005 .

Vanmiddag wat rondgelopen even de boel verkennen , daarna een uurtje geslapen , sàvonds koffie gedronken met andere mensen van de groep en daarna wat gaan eten . Nu optijd naar de hotel kamer want morgen weer vroeg op .

Mijn vriendin Marleen is vandaag jarig dus Marleen Gefeliciteerd , wij gaan nu slapen

Welterusten en tot heel gauw .
p.s sorry als de mail 2x komt het internet werkt niet zo goed

doei doei Liefs marianne
foto`s komen zo

• 07 April 2017 - 22:02

Marieke:

Hoi John en Marianne,
    Wat een gave reis weer! Borneo lijkt me ook heel gaaf maar dat heeft te maken met de aapjes daar. Gaan jullie daar toevallig ook naartoe?
    Hele fijne vakantie gewenst!
    Groetjes Marieke

• 08 April 2017 - 07:56

Bojoura :

Mooie foto's mam, ziet er goed uit. xxxx