Weer in de jungle - Reisverslag uit Kuala Penyu, Maleisië van Marianne en John - WaarBenJij.nu Weer in de jungle - Reisverslag uit Kuala Penyu, Maleisië van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Weer in de jungle

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

20 April 2017 | Maleisië, Kuala Penyu

We verruilen de jungle voor een overnachting in een comfortabel hotel in Kota Kinabalu. In deze moderne stad in Sabah zijn we weze winkelen in één van de shopping malls, s avonds wat gedronken  langs het water .Heel gezellig
Het was een heel sjieke hotel waar we zaten wel een groot verschil als wat we gewend waren . Daar verbleven we 1 nacht . De volgende dag om 8.00 uur weer in de bus . Dan de boot naar het eiland.( Dus weer de jungle in)

Vanaf de haven van Kuala Penyu varen we in een half uur naar Pulau Tiga. Dit eiland is meer dan 100 jaar geleden ontstaan door een vulkanische uitbarsting. . Hier zijn ook de opnames gemaakt voor de tv serie .
Prachtig mooi wil strand . We slapen in een huisje op palen. Een paar uur per dag maar water en stroom en slechte internet . Ook hier weer ramen en deuren dicht voor de loslopen apen die alles jatten . Zijn gisteren midden in de jungle in een modderbad geweest geweldig.
Nu komt de grootste uitdaging om mijn verhaal er door te krijgen . Foto's hoef ik denk ik niet te proberen dat gaat niet lukken .wordt vervolgd

• 21 April 2017 - 21:05

Marleen:

Hoi samen. Wij zitten nu in zuid duitsland. Net heerlijk wezen grieken. Morgen weer verder naar t gardameer. Gelukkig daar geen 40 gr

• 21 April 2017 - 21:08

Marleen:

Haha mijn bericht was nog niet klaar. Goede terugreis. Ik weet niet of we goede wifi hebben in italie. Groetjessss van de vlemmetjes

• 21 April 2017 - 21:17

Bojoura :

Nog 1 dagje genieten morgen weer terug naar het koude Nederland, lekker in je eigen bedje

• 21 April 2017 - 23:55

Jack And Nell:

fantastische trip, 1 om af te schrijven van je bucketlist, komen spoedig naar nl om de foto's te zien, pakkerds Jaap