Nieuwe dag - Reisverslag uit Valladolid, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu Nieuwe dag - Reisverslag uit Valladolid, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Nieuwe dag

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

11 Maart 2010 | Spanje, Valladolid

Hallo lieve allemaal

Leuk om te horen dat jullie deze site lezen en wat van jullie laten horen, dank je wel dat geeft ons stimulans .

Gisteren na het huiswerk even in de stad geweest, je kan het een beetje vergelijken met Valencia , lijkt daar veel op .

Nou vanmorgen weer op school geweest, we hebben veel huiswerk iedere dag zo`n 3 uur werk .
Vandaag is dat nagekeken en we hebben het redelijk goed gemaakt pfffff gelukkig is het niet voor niets geweest .

Vanavond hebben we weer een excursie dan wordt er van alles uitgelegt en bekeken .
Van dit alles moeten we morgen in de klas alles vertellen dus we moeten echt luisteren .
Als je alles bij elkaar opteld is het 4 uur les op school 3 uur huiswerk plus een excursie van minimaal 1.30 uur kom je op minimaal 8 a 9 uur les per dag incl. excursie en zonder op 7 uur

Die harde schijf in ons hoofd slaat ook af en toe op tilt Helppppppppp

Maar goed al met al bevalt het heel goed .

Nou ik ga nu maar gauw beginnen met mijn huiswerk
doei doei allemaal

liefs Marianne

• 11 Maart 2010 - 20:16

Marjan Van Oorschot:

Wel vol blijven houden hoor! Maar alles wat je nu leert, nemen ze je niet meer af ...
    wel een leuke manier van de taal leren, begint nu toch ook bij mij weer een beetje te kriebelen