Eindelijk wat zon - Reisverslag uit Valladolid, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu Eindelijk wat zon - Reisverslag uit Valladolid, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Eindelijk wat zon

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

10 Maart 2010 | Spanje, Valladolid

Hier zijn we weer in de kroeg in onze studiehoek .
Gisteren hebben 3 uur huiswerk gemaakt om 18:30 uur hadden we een excursie .
We zijn in het huis geweest van Jose Zorrilla , een belangrijke dichter die poezieen schreef lang lang geleden.
Erg interesant daarna een korte wandeling , ook bij een plein geweest waar vroeger de stieren gevechten werden gehouden , nu wonen er mensen .

Na de wandeling in een bar een tapas genomen een soort inktvis erg lekker.

Vervolgens afscheid genomen van onze juf en zijn Rita [de andere studente van Zwitserland]John en ik naar een bar gegaan waar we lekkere tapas en wijntjes genuttigt hebben .
Om 22:00 naar huis even nog wat kletsen en dan naar bed .

Vanmorgen hebben we op school veel grammatica gehad Pffffff.

Vanavond om 19:00 uur gaan wij met rita de stad in

Tot morgen allemaal

Liefs Marianne en John

• 10 Maart 2010 - 16:31

Ellen:

leuk marianne , om dat alle zo te lezen!!!gezellig daar hoor , alleen jammer van het weer??Wat een leuk site, hmmmm jammer dat ik nooit reis!!hahahahahahahahaliefs uit orcheta!!

• 10 Maart 2010 - 17:10

Anita:

hoi marianne en john

sorrie dat ik nu pas jullie reis verslag heb gelezen en gezien.
    jammer van het slechte weer anders hadden jullie vast en zeker buiten je huiswerk gemaakt.
    jullie komen zeker een stuk slimmer terug en jou kennende marianne maak je het toch altijd wel weer gezellig.
    morgen kijk ik wel weer wat je allemaal schrijft groetjes van ons viertjes

• 10 Maart 2010 - 17:13

Ton:

hoi marianne en John

Eigenlijk moeten je verhaaltjes in het spaans.
    Ik hoop dat jullie een mooie tijd hebben, veel leren. Zon..ach die is hier ook niet, je mist dus niks.
    Jouw de kou.

adios, muchos besas

• 10 Maart 2010 - 20:53

Marleen:

Hoi Marianne en John,

Leuk om over jullie belevenissen te lezen. Elke avond neem ik op deze site een kijkje. Volgens mij krijgen jullie zoveel informatie da ge terugkomt met unne kop as unne waskittel

groetjessssssss en studeer ze:D

• 10 Maart 2010 - 21:19

Riekdapperen@live.nl:

hallo marjanne en john
    leuk dat je een foto van
    die kerk laat zien daar zijn wij ook geweest,wij hebben in valladolid bepaalde gebouwen beztchtigt en weer door getrokken jaren geleden maar leuk om te zien veel