dag 1 Torremolinos - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu dag 1 Torremolinos - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu

dag 1 Torremolinos

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

27 Januari 2012 | Spanje, Torremolinos

Hallo allemaal

Zo vanmorgen om 08.15 aangereden naar Eindhoven airport, ingecheckt en om 10.00 uur de lucht
in naar Malaga .
Na een vlucht van zo`n 2,5 uur aangekomen in Malaga.
Vevolgens de trein genomen naar Torremolinos , wat een goed systeem hebben die spanjaarden .
Als je met de trein mee gaat moet je eerst een kaartje kopen , die dan in een machiene stoppen waar het de boven kant weer uit komt
en dan pas gaat het poortje open , zo komt niemand op het station zonder kaartje .
Dat moesten ze in Holland ook doen.
Na een 25 min komen we aan in Torremolinos eerst maar eens een kroeg ingedoken om de weg te vragen
naar ons Hostel.

Nou dat was niet ver zoeken was meteen de straat erachter .
Het weer was wat bewolkt maar niet echt koud zo`n 15 graden.
Bij het Hostal aangekomen werden we hartelijk ontvangen, zeer vriendelijke mensen .
Mochten uit 3 kamers kiezen welke we wilden wat een luxse

Na ons geinstaleert te hebben zijn we even het dorp ingelopen en hebben een klein hapje geeten .

Maar toen ........ jammer begon het te regenen dat het goot leek wel Holland .
En natuurlijk had ik paraplu`s bij alleen die lagen op de kamer .
Zijn toch maar terug gelopen naar het hostal en daar nog wat gedronken.
Nu even rusten en strakjes met of zonder regen toch nog even de boel verkennen

liefs Marianne en John

• 27 Januari 2012 - 19:37

Je Zusje:

Ik wist niet dat jullie weg waren?
    Maar veel plezier,ik hoop dat de zon nog gaat schijnen.
    Wij hebben hier geen palmbomen dus dat verschil is er dan nog wel.Heb je mijn sms ontvangen van het feestje van Sem? Toedeloedoki en Adios

• 28 Januari 2012 - 08:07

Gerrie Swinkels:

hoi marian en john
    ik had je al gemist op hyves hopelijk krijgen jullie nu beter weer jammer van de regen leuk die verslagen .verderwens ik jullie een fijne vakanti .hoelang blijven jullie
    een lieve groet van uit gemert