Malaga - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu Malaga - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Malaga

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

30 Januari 2012 | Spanje, Torremolinos

Hallo allemaal

Gisteren een bar gevonden waar je 1 euro betaald voor een glas wijn [en nog lekker ook nog]plus daarbij nog een tapa . Een portie friet 1 euro hahahaha hoe kunnen ze er van leven .
En schoon dat het was niet te filme .

Daar na zijn we naar een bar gegaan waar ze muziek draaide , dat is hier niet die moet je echt zoeken .
Maar goed we hebben er een gevonden.
Een engelse pub , de eigenaresse zat binnen en 2 engelse dames .
We hebben gruwelijk slap geouwehoert maar was super gezellig .

Vanmorgen zijn we met de trein naar Malaga gegaan , een grote stad met vele smalle straatjes .
Vele winkels in en uit gegaan maar toch niks gekocht .
Tot nu toe vinden we Torremolinos toch leuker , dit omdat we nu ook een beetje alles weten te vinden .

Terug gegaan met de bus want dan zie je toch net iets meer en lekker bij ons Hostal op het terras gezeten .

Nu even wat eten ietsjes verder op van het Hostal en vanavond wordt weer een verrassing van wat we gaan doen .

Oke morgen nog een dag
doei doei LiefsMarianne en John

• 30 Januari 2012 - 17:51

Bojoura:

Hoi hoi,'
    mooie foto's mam, bereid je eigen maar voor want als jullie terug komen is het -10 graden, was net op het nieuws en we hebben nu sneeuw het is koud koud koud.
    geniet daar nog maar ff xxxxxx

• 30 Januari 2012 - 19:54

Tonnie En Ine:

verroest Marianne en John, das goekkoop zowat alles €1,00
    geniet er nog van en spreek je snel, dikke kus uit Mill

• 31 Januari 2012 - 06:27

Marleen:

Jullie in de korte mouw, wij in de sneeuw...