krokodillen - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu krokodillen - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu

krokodillen

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

28 Januari 2012 | Spanje, Torremolinos

Gisteren de boel wezen verkennen , ondanks dat het wintertijd is waren er toch vele winkels open .
Maar voor we weg gingen zaten we even op ons balkon , John deed de balkon deur dicht zodat het binnen niet koud zou worden .
Ja dat was een goede zet alleen ..... de deur valt dan ook in het slot , telefoons en laptop binnen dus opgesloten op het balkon hahahaha
Heb toen mensen die voorbij kwamen geroepen of ze me aub wilden helpen om naar binnen te gaan en de eigenaar wilde vragen of die ons kon bevrijden .
Eindelijk deed iemand dit hahaha wat een stunt we hebben er nu maar een boekje tussen gelegd zodat we er iedere keer in kunnen .

Vanmorgen was ik erg vroeg wakker om precies te zijn 04.50 uur dus eerst een uur in de badkamer gezeten toen op het balkon en vervolgens om 06.45 uur naar beneden gegaan .
gelukkig kon ik koffie krijgen en met mijn laptop, sigaret en koffie kwam ik de tijd wel door tot john wakker was .

Rond 10.00 uur zijn we gaan lopen met de kaart van de stad en komen we uit bij een krokodillenfarm .
Geweldig om te zien , eentje was ontzettend groot gewoon eng om te zien , de verzorger vertelde dat hij 83 jaar oud was , een echte ouwe opa .
Op het einde mochten we een krokodil van 2 jaar oud vast houden .
De onderkant van de krokodil voelt heel raar aan , ben benieuwd of ik er vannacht van droom hahahaha

Na de krokodillen zijn we de stad ingelopen en via het strand richting ons Hostal .
Zo kwamen we er achter dat het Hostal vlakbij het strand ligt , je moet het gewoon even weten .
Wat we vanavond gaan doen weten we nog niet we zien het wel .
Gelukkig is het vandaag wel mooi weer en schijnt het zonnetje

Tot morgen Liefs Marianne en John de krokodillen kijkers

• 28 Januari 2012 - 15:48

Marleen:

Ja leuk he een krokodillenfarm, wij hebben die ook eens een bezocht in Frankrijk.
    En oooooooo jullie opgesloten op je balkon hihi wat een giller.

• 28 Januari 2012 - 19:24

Bojoura:

Nou mam wat kijk je gespannen hahahahahaha