Rommelmarkt 20 graden - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu Rommelmarkt 20 graden - Reisverslag uit Torremolinos, Spanje van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Rommelmarkt 20 graden

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

29 Januari 2012 | Spanje, Torremolinos

Gisteren avond gezellig gehangen in het barretje bij Antonio achter ons.
Ik ben bang dat ik de griep een beetje had want lekker was ik helemaal niet ik had het koud koud koud .
We hadden de verwarming al aangezet zodat ik in een warme kamer kon slapen .
Maar nee hoor steen en steen koud had ik het John niet dus lag echt aan mij.

Gelukkig ben ik toch in slaap gesukkeld en vanmorgen pas om 07.00 uur wakker geworden .
Voor mij is dat een lange tijd , slapen is namelijk niet mijn sterkste kant .

Vandaag zondag is bijna alles gesloten , maar er was wel een rommelmarkt
en niet zo`n kleintje ook .
2 Uur hebben we er over gedaan leuk al die dingetje .

Je kon het niet bedenken maar alles kwam je tegen van kerstballen , cassettenbandjes ,
deurtjes van oude kasten ,
gewoon de gekste dingen .

Na de markt zijn we op een terras gaan zitten de zon scheen heerlijk .
Dat was gewoon genieten 20 graden pfff gewoon heet .

Vervolgens onze aankopen naar het Hostal gebracht en een lange strand wandeling gemaakt .
even wat eten dan proberen een uurtje te slapen en vanavond weer op pad ,
kijken wat er open is .

Morgen met de trein naar Mallaga

doei doei Liefs Marianne en John

• 30 Januari 2012 - 22:22

Heidi Jansen:

Het ziet er zonnig uit daar, beter als hier want wij hebben al een beetje sneeuw. Heeft ook wel zijn charmes, en kunnen we alvast een beetje wennen.Toch niet te veel gekocht want je moet het vliegtuig nog in.

Groetjes en veel plezier.