15 km gelopen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu 15 km gelopen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

15 km gelopen

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

07 Juni 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo hier ben ik weer.
Vandaag hebben we heel de strip afgelopen tot aan douwn touwn toe. We hadden het eeb beetje onderschat dus was afzien met die warmte.

Onderweg zijn we langs een Hotel gekomen dat helemaal in Italiaanse stijl was super mooi , echt een aanrader om daar binnen te lopen en te kijken en ..... mega groot .
Eenmaal binnen was een stad na gebouwd met water en gondels kei mooi de lucht die je op de foto ziet is niet echt dit is allemaal in het hotel ongelooflijk .

Na de lange wandeling zijn we gaan zwemmen het was niet druk dus het leek wel een prive zwembad .

Nou straks een hapje eten en dan vanavond weer naar de stip daar is van alles te doen .
Nu kijken of het lukt om de foto`s er door te krijgen het internet is niet zo goed hier .

Tot morgen maar weer
Liefs John en Marianne

• 07 Juni 2012 - 06:14

John:

En wij maar werken maar kei leuk!!!!!!!!!!!!!

• 07 Juni 2012 - 06:54

Marleen:

15 km gelopen, nou zeg en dat met die hitte. wat een prachtige foto van dat hotel, lijkt wel Venetie.
    Ik ben maar 1 keer op de fiets geweest deze week, wat een pokkenweer hier. Vanmiddag ga ik een uurtje lopen met judith samen. Zwemmen zit er niet in want ik heb vergadering.
    Heel veel plezier verder nog

• 07 Juni 2012 - 20:27

Heidi:

Gaaf zeg dat hotel..
    Geniet maar van het weer want hier is het regen, regen en nog eens regen.Zondag sta ik op de rommelmarkt dus hoop ik dat het droog is.Groetjes heidi