Bus dag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu Bus dag - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Bus dag

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

12 Juni 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo Lieve allemaal .

Gisterenavond nog na genoten van het optereden van Celine en daarna lekker gaan slapen .
Vandaag hebben we een ticket voor de bus gekocht , een ticket voor 24 uur kost 7 doller p.p .
De bus rijd dan van het begin tot het eind van de Strip .

Eerst zijn we naar Las vegas outlet center gegaan , daar vind je 130 winkels en ........... nee ik heb niks gekocht hahahaha

Daarna zijn we weer de bus ingestapt en helemaal naar de andere kant gegaan .
Las Vegas downtown vele casino`s in en uit wat gedronken en geeten en met de bus weer terug .

Vandaag houden we het wat rustig de warmte vergt veel energie .

Ik denk dat dit verslag het laatste is met foto`s want volgens mij is mijn limit op en moet ik er eerst weer geld op zetten .

Omdat het internet hier erg slecht is doe ik geeninternet bankieren hier ben bang dat ie dan net weer uitvalt .

Dus we gaan het uit proberen hoeveel foto`s ik er nog op krijg en anders worden het verhalen zonder foto`s

Liefs Marianne tot morgen