39 graden - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu 39 graden - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

39 graden

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

09 Juni 2012 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo even weer een berichtje van uit las-Vegas .

Vanmorgen om 19.30 uur was het binnen met de airco 20 graden, in de schaduw buiten 34 graden wat een weertje .
We zijn eerst gaan ontbijten 1km verderop er staat vandaag een hele harde wind , na het ontbijtje ging ik buiten staan met mijn bakje koffie en sigaretje en wat denk je ...... waait mijn beker koffie zomaar in de vuilnisbak is dat een harde wind of niet hahahaha .
Vervolgens wilden we de bus pakken de automaat werkte niet om een kaartje te trekken , dus dan maar in de bus kopen .
Een kaartje voor 24 uur kost 7 dollar per persoon .
John ga 20 dollar maar de dame had geen wisselgeld dus mochten we voor niks mee die zal ook wel gedacht hebben weer zo`n domme vakantie gangers .

Nou met de bus naar Down-toun gegaan en daar uitgestapt .
Daar was een hele lange straat [vergelijk het met een winkel centrum] met het ene naar het andere casino .
Bij eentje zijn we naar binnen gegaan en hebben daar wat gedronken .
We bestelde 2 bier en we schrokken van de rekening .
We moesten betalen 1 dollar voor 2 bier hahahaha dus omgerekend 1 dollar is ongeveer 70 eurocent 1 pilsje kodte dus 35 eurocent dat is toch schrikken met zulke prijzen .

vanuit Dow-toun zijn we terug gelopen naar ons hostel , dat viel een beetje tegen want de temperatuur was onder tussen 39 graden pffffff was afzien .
Dus onderweg vele stops gemaakt ook bij een thais restaurant en daar lekker geeten .
Om zoveel m,ogelijk uit de zon te blijven zijn we vele casino`s ingedoken om er vervolgens de andere kant weer uit te komen .

Na de lange wandeling nog even bij het zwembad gezeten en natuurlijk even gebubbeld .
Vanavond lopen we niet veel meer , heb ondertussen een stoel erbij geregeld dus met 2 stoelen kunnen we lekker alletwee zitten .

Dadelijk weer een nieuwe poging om de foto`s erdoor te krijgen
Ondertussen 23.10 uur en 34 graden

Tot morgen

Liefs Marianne en John xxx

• 09 Juni 2012 - 10:13

Marleen:

ha john en marianne, 39 graden... ik weet niet of ik daar nu jaloers op moet zijn. Hier waai je ook weg, en 19 gr. Voor niks mee met de bus dat is grappig... je moet ook niet met zo'n groot geld betalen haha.
    Wij gaan zometeen naar eindhoven naar de toegewezen loft van Lnda kijken. Hopelijk zitten de ramen er al in want anders waaien we uit het gebouw. ik moet ook regenlaarzen, ik heb paarse, wordt erg charmant... luitjes geniet nog van jullie vakantie, voor je het weet is ie al weer voorbij

• 09 Juni 2012 - 11:23

Tonnie En Ine:

Ha vriendjes
    toch wel lekker dat het biertje zo goedkoop is, fijne dag en een dikke kus. xxx

• 10 Juni 2012 - 12:32

Bojoura:

Leuke foto mama jij met celine dion. ben benieuwd wat jullie er van vinden.
    Het is vandaag lekker weer, nog best warm als je in de zon zit. de planten hebben al water gehad. XXXX