Nog 1 Nachtje slapen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marianne en John - WaarBenJij.nu Nog 1 Nachtje slapen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Nog 1 Nachtje slapen

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

09 Oktober 2015 | Nederland, Nederland

Poe poe bijna is het zover waar we maanden naar toe geleefd hebben en ..... 40 jaar aan hebben gewerkt .
Morgen gaan we vliegen dat houd in dat het eerst volgende bericht vanuit Indonesie komt , ik denk niet dat er morgen iets van komt hihihi.

Gisteren nog alle twee onze prachtige kleinkinderen gezien en sàvonds uit wezen eten met onze dochters en schoonzoon heel lekker en heel gezellig was fijn zo samen .
Bedankt Kids en aanhang voor de fijne sfeer xxx

Vandaag wat kleinigheidjes in orde gemaakt en naar de schoonheidsspecialiste , lekker ontspannen

De koffers zijn gepakt , nog veel ruimte over jheeeee
Op zaterdag 16.45 uur vliegen we ,
landen dan op zondag om 11.50 uur op Jakarta .
Vertrekken om 14.15 uur van Jakarta
aankomst op Bali is 17.10 uur .
Daar worden we opgehaald daar vrienden (wat een luxe)
10 min later zijn we in het plaatsje Kuta daar verblijven we .

Ik zou zeggen tot zondag of misschien wel maandag is een lange reis dus erg vermoeiend .

Wordt vervolgd

doei doei

Liefs Marianne

• 09 Oktober 2015 - 20:01

John En Tanja:

Enne heule fijne vakantie jullie maak er iets leuks van Gr John Tanja en Kim

• 09 Oktober 2015 - 21:40

Sjan Huijberts:

Goede reis n ik ga jullie volgen in opdracht van Janet De spanning zal al wel bij jullie aanwezig zijn. Probeer vannacht nog lekker in je eigen bed te slapen als prinses en prins en morgen gaat het gebeuren.Geniet van jullie reis en plaats mooie foto;s Veel plezier

• 09 Oktober 2015 - 22:01

Annemieke:

Heeeele mooie herinneringen sparen, niet te veel achter de camera leven, ervoor is indrukwekkender! Geniet ervan, er is heel hard voor gewerkt. X Miek

• 09 Oktober 2015 - 22:31

Marleen:

Een hele goede reis toegewenst. Geniet er van en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Groetjesssss en tot wederhoren. :D

• 11 Oktober 2015 - 16:42

Arno Peeters: