Koningin Marianne weer Thuis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu Koningin Marianne weer Thuis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Koningin Marianne weer Thuis

Door: Marianne en John

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

01 November 2015 | Indonesië, Balikpapan

Hallo allemaal

Ja en dan ben je zo weer thuis
Maar eerst hoe hihihihi

Gisteren de koffers al zittend op bed en commanderend naar John de koffers in gepakt .
Mijn telefoon gepakt en de verzekering gebeld van hoe nou verder .
Op zich geen probleem maar wel als je een slechte verbinding hebt .
Maar goed ze zouden het regelen
Vervolgens naar beneden gegaan (we zaten 1 hoog) nou ja gestrompeld, en daar nog wat gezeten met Pauline en Hendrik .

Om 15.00 uur kwam onze taxi die bracht ons naar de luchthaven , daar aangekomen wisten ze van niks en was er geen rolstoel , nou dan maar op de kar zitten waar de koffers op staan .

Een beetje boos geworden en ja hoor eindelijk een rolstoel en 2 zitplaatsen ....... wel apart van elkaar .
John economy class en ik ja hoor business class .
Dus ik zat super de lux . Die arme John minder (zielig he )
In Singapore over stappen ook daar was het goed geregeld

Van Singapore naar Schiphol zat ik helemaal lux kon gewoon gaan liggen , een stoel met massage , hoefde maar op een knopje te drukken en de stoel kon je in alle standen zetten .

Op schiphol stond er weer iemand klaar met de rolstoel bij de vliegtuigdeur en vervolgens werden we in een taxi gezet die ons voor de deur afzetten .
Nou voelde me echt wel een koningin hihihihihi
Hoop dat de volgers genoten hebben en maar wachten op het volgende verhaal

Liefs Marianne en bedankt voor de reacties , altijd leuk

doei doei

• 01 November 2015 - 19:07

Diana:

.Hallo koningin ben blij dat jullie weer (heel) terugzijn.Wat een super reis is het geweest.Ben benieuwd naar al de fotos liefs diana en lennart

• 01 November 2015 - 19:27

Marianne En John :

Ja het was een geweldige reis echt een aanrader , en je krijgt zeker de foto`s te zien knuffel voor jullie xxx

• 01 November 2015 - 19:47

Marleen:

Ha Koningin en Zielepietje ( John)
    Fijn dat jullie weer heelhuids zijn aangekomen.Haha ik had het je toch al voorspeld dat je een speciale behandeling zou krijgen. Ondanks dat denk ik dat je tovh liever naast je mannetje had gezeten. Groetjes en rust maar lekker uit van jullie vakantie!!!!!!!
    Ik ben wel benieuwd naar de foto's en de verhalen want je zult echt niet alles hebben getypt.

gr Marleen