versiert - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu versiert - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van Marianne en John - WaarBenJij.nu

versiert

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

23 Oktober 2015 | Indonesië, Balikpapan

Hoi hoi luitjes

Gisterenavond erg gelachen ,hebben met een paar mensen uit het hotel gezellig zitten drinken in het restaurant , was super .

Vanmorgen naar het strand gelopen om fruit te eten maar nee hoor ..... geen fruit .
Hier werken ze 7 dagen maar het kan goed zijn dat ze morgen in eens niet open zijn , je weet van te voren nooit welke dag .
Het is net wat hun uit komt .

Dus dan maar koffie drinken daar in de buurt om vervolgens in het hotel te ontbijten en zwemmen .

Vandaag heb ik de kamer versiert omdat we morgen 40 jaar getrouwd zijn .
Was moeilijk want ik kon nergens iets aan binden maar is me toch gelukt .
Jheeeeeee heb er zin in .

Toen we vandaag naar het strand liepen hoorden we gemiauw .
nou stikt het hier van de zwerf katten en zwerf honden maar dit waren 2 net geboren katjes , zooooooooooooooo dun en maar mauwen .
Je kan ze niet aanraken , dan ben je zo ziek
Ze zaten tussen de troep zo zielig .
Kijk wel of ik morgen wat kip mee neem .

Vandaag ook voor ons kleinste kleinkind een leuke pyama gekocht heel schattig , wat dat betreft heb je erg leuk spul .
Ook een film gekeken (dank je wel Arno) het weer is erg vermoeiend was wel lekker even zo een filmpje kijken .
We gaan 3 zware dagen tegemoet er is van alles in de planning , wat ..... dat verklap ik nog niet .

Ome Piet ik heb al een blikje voor je .
Morgen feest
Wordt vervolgd

doei doei
Liefs Marianne

• 23 Oktober 2015 - 15:15

Broer Arno:

Alvast gefeliciteert met jullie 40 jarig jubilieum
    Nu ben ik zeker de eerste..............en niet vergeten ! (gein)
    Nou maak er wat van samen,
    groettuuuuhhhh
    arno

• 23 Oktober 2015 - 15:30

Marianne En John :

Ja broertje je bent de 1ste dank je wel morgen proosten we op afstand met elkaar oke xxx

• 23 Oktober 2015 - 15:56

Diana:

Heyyy wat spannend,ben benieuwd naar de festiviteiten.pak morgen ook een wijntje op jullie 40 ste huwelijksdag.lekker uitgerust op nikkusdag

• 23 Oktober 2015 - 19:14

Marianne En John :

Bij jullie is het al 12 uur geweest, bij ons is het nu 19.14uur , maar ik slaap waarschijnlijk als jullie dit lezen, dus GEFELICITEERD MET JULLIE 40 JARIG JUBILIEUM.
    Fijne dag verder liefs Bojoura en Megan. xxxxxxxx

• 23 Oktober 2015 - 23:18

Marleen:

Ha feestvarkens,

Proficiat met jullie 40 jarig huwelijk. Leuk die versieringen. Door je laatste opmerking denk ik dat het een hele speciale dag gaat worden. Geniet ervan!!!!!
    Oe wat een zielige foto's van die katjes. Ik las dat er bosbranden zijn trouwens in Indonesië. Hebben jullie daar iets van meegekregen?
    Hopelijk waait de rook de andere kant uit.
    Luitjes, Nogmaals een hele fijne dag toegewenst.
    Proficiat ook van Peter

• 24 Oktober 2015 - 11:49

Nell EnJaap:

Gefeliciteerd met jullie 40 jaar huwelijk,tegen woordig toch wel biezonder.Hopen dat je een hele fijne dag hebt.En een glaasje op de volgende 40 hi hi hi mag ook een vlinke neut zijn natuurlijk. Veel plezier.

• 24 Oktober 2015 - 11:50

Heidi:

Gefeliciteerd samen met jullie 40 huwelijk.
    Ben benieuwd naar de verassingen en maak er een super mooie en gezellige dag van!!
    Wij zullen er vanavond ook op proosten.

Dikke kus en knuffel van je kleine zusje en guus sem en kian

• 24 Oktober 2015 - 13:23

Arno Peeters:

HIEP HIEP HOERAAAAAA !!!!!!!!!!!!!!

• 25 Oktober 2015 - 05:26

Pauline:

Lieve Mariannne het is inderdaad zo dat ze.vaak dicht zijn.
    heeft toch met hun geloof te maken
    allerlei Goden allerlei ceremonies. Dat wend wel. Veel plezier in Lovina