gelukkig 35 graden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne en John - WaarBenJij.nu gelukkig 35 graden - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne en John - WaarBenJij.nu

gelukkig 35 graden

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

15 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal

Ja gelukkig het is vandaag een paar graden kouder. Kan nu weer mijn spijkerbroek aan .
het is misschien niet voor te stellen maar die paar graden scheelt echt.
Hier in Burgas valt iedere avond de stroon even uit , maar zowie zo is het s`avonds vrij donker , de verlichting werkt niet zo als bij ons en dan gaan de lantarenpalen op een gegeven moment uit heel raar .
Het verkeer mag hier maar 43 km rijden daar zijn ze streng op .
Vandaag leuke dingetjes gekocht een nieuwe bikini lekker uit wezen eten en veel bij het zwembad gelegen .
Nu ter afsluiting bij ons barretje waar we ondertussen vaste klant zijn hahaha maar erg gezellig .
Morgen nog een dagje en dan dinsdag weer naar huis .
Als het lukt tot morgen allemaal
Liefs marianne en natuurlijk ook van John xxx

• 15 Augustus 2010 - 22:14

Tonnie:

hee marjan en sjon
    ik ben ook 1 keer o vakantie geweest ja ja ja
    turkies.was het ruim 40 graden.en ik ging net zo vlot de markt op.had goed naar mijn zin.
    maar ik had heimwee.
    10de dag was net een kleinkind.met mijn oudste zus en zwagerwas wel lachen geblazen.
    en nu zeg ik voortaan
    ik moet er eerst zijn voor ik weg kan.want er is hier altyd wat.
    heb ik het niet in mijn rug.heb ik een bult onder mijn kaak.en zo gaat dat door.geniet ervan zolang als je kunt
    liefs tonnie