Laatste dag Burgas sunny beach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne en John - WaarBenJij.nu Laatste dag Burgas sunny beach - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Laatste dag Burgas sunny beach

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

16 Augustus 2010 | Nederland, Amsterdam

Zo de laatste dag is aangebroken morgen om 14.00 uur tijd van hier vliegen we terug .
Het was een hele fijne maar warme week tja je moet iets te klagen hebben hahaha .
Het is wel een aanrader om naar sunny beach te gaan alleen niet in het hotel waar wij zaten , maar er zijn genoeg andere hotels om te kiezen , een mooi land waar je van de ene verbazing in de andere valt .
Vanmorgen was de koffie op bij het ontbijt , dus netjes vragen naar nieuwe koffie .
Nou de jonge dame die nog geen een keer gelachen heeft loopt naar achteren met de thermoskan , pakt een trechter zet die in de thermoskan , gaat naar een grote [soep]pan , pakt een soeplepel zo`n hele grote en schept koffie uit die soeppan in de trechter van de thermoskan , en we hadden weer koffie , dastoch lache zoiets maak je bij ons niet mee .
Nou zoals gewoonlijk zitten we weer bij ons barretje .
Welterusten voor zodadelijk en tot ziens weer in holland

Liefs John en Marianne