Ja we zijn er - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu Ja we zijn er - Reisverslag uit Scottsdale, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Ja we zijn er

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

08 Maart 2011 | Verenigde Staten, Scottsdale

Ja ja we zijn er na een reis van 14 uur plus een treinreis van 1,5 uur zijn we goed aangekomen .
s`Morgens waren we om 07.00 uur op schiphol , om 10.20uur zaten we in de lucht naar Housten
Dat was zo`n 11 uur vliegen , in Housten uit het vliegtuig door de douane,bagage op halen weer afdroppen .
Dan weer overnieuw door de check. Vervolgens met de handbagage met de trein mee naar terminal B
Oke in de terminal de gate opzoeken .... eindelijk we zijn er vlug wat te drinken pakken en weer boarden.
Nu dan nog 3 uur in een ieniemienie vliegtuigje .Vond dit wel eng zo`n klein ding .
maar goed aangekomen op Phoenix luchthaven nu nog de auto , we hebben een hele mooie een Toyota corola een spier witte whaaaaw .
Oke op naar het hotel , het begon al donker te worden dus moeilijk zoeken maar ...... uiteindelijk ja hoor we zijn er .
In totaal 24 uur onderweg maar dan heb je ook wat , nu ...... veel slaap we drinken nog een borrel en gaan dan slapen

Morgen meer
liefs marianne en john

• 08 Maart 2011 - 07:36

Jose:

en dan vanaf nu GENIETEN. gr jose

• 08 Maart 2011 - 14:37

Bojoura :

nou veel plezier, hoop dat het allemaal mee valt, morgen komt rob toch, ik denk dat jullie in die 2 dagen tijd heel veel gaan zien, maar dat is ook goed nu kan het nog. ik en rina volgen jullie wel hoor doei doei

• 08 Maart 2011 - 14:38

Bojoura:

p.s. met piet gaat het goed hij is weer thuis :) xxxx

• 10 Maart 2011 - 19:48

Kees X Tonnie:

ik reageer laat maar flink op mijn longen gehad maar gaat de goede kant uit
    enne

wat lekker er weer even tussen uit
    werken kun je altyd nog denk ik maar
    dit is een mooi snoepreisje
    veel plezier

kees en tonnie