Shoppen - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu Shoppen - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Shoppen

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

18 Maart 2011 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Hallo allemaal

Na die 10 km lopen gisteren hebben we s`avonds niet veel meer gedaan .
En na een wijntje of 2 en een pilsje hebben we goed geslapen .

Vanmorgen zijn we vertrokken uit het Motel waar we zaten en zijn verhuist naar 7 stoplichten verder op richting de stad.

Vandaag hebben we geen autowinkels , slooperijen of auto`s bekeken , vandaag was het shopdag .
Heel de dag rondgehangen in de stad even uitgewaaid aan zee .
Af en toe bijtanken met een bakkie koffie, winkel in en winkel uit .

Het is hier vandaag een feestdag de ST Patrick`s day .
Alles loopt hier in het groen , het is eigenlijk een feest van oorsprong uit Irland .
Maar niemand kon me echt vertellen wat het precies inhield .

Maar goed wij zijn gaan eten bij de Mexicaan en wat kreeg je daar 2 bier voor de prijs van 1 en .......... het bier was groen .
We hebben er zo om gelachen maar het smaakt wel gewoon naar bier geweldig .
Moe maar voldaan en met tassen vol naar het motel gegaan .

Nou vannacht is onze laatste nacht hier in santa barbara , morgen vertrekken we naar Los Angeles .

Veel foto plezier en ..... let op het bier en de aankoop van mij hahahaha

Tot morgen doei doei
Liefs Marianne en John

  • 18 Maart 2011 - 07:27

    Marleen:

    Hoi Marianne en John,
    ha ha dat bier, ik kan me wel voorstellen dat het vreemd is. We zijn zo gewend aan bepaalde kleuren en bij groen hoort geen bier. Je hebt goed geshopt zeg. Ik zie er een korte broek bij. Weer een mooi kledingstuk om in je volgende vakantie te gebruiken. Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid :D groetjesssssss Marleen

  • 18 Maart 2011 - 19:40

    Riek Dapperen:

    Wat leuk als ik datzo lees, kan het nog een goedkoop reisje worden en draagt Amerika toch een steentje bij aan je nieuwe woning. ik vind het fantasthis dat je daar lekker kunt lantefanteren. En aventoe kunt gentieten van de zee. Ik wens jullie samen heel veel plezier! Groetjes Riek & Piet

    XXX

  • 18 Maart 2011 - 20:12

    Tonnie:

    hoi sjon en marjan
    ik kijk weer telkens uit naar jullie verslag uit america.en wat ziet dat eten er lekker uit die rijst.en wat was dat bruin geval dat op het bord lag met dat wit ertussen ziet er ook lekker uit ha ha lol.ja en inderdaad groen bier.
    zo meer heb ik niet te typen maar nog veel plezier met het shoppen enne kopen
    veel liefs kees en tonnie x x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marianne en John

Actief sinds 03 Maart 2010
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 123686

Voorgaande reizen:

04 April 2017 - 23 April 2017

Maleisie

10 Oktober 2015 - 31 Oktober 2015

40 jaar getrouwd

05 Juni 2012 - 15 Juni 2012

Las Vegas

27 Januari 2012 - 01 Februari 2012

even weg

01 Mei 2011 - 06 Mei 2011

Geheim vakantie Feest

07 Maart 2011 - 21 Maart 2011

Van Phoenix naar LA

10 Augustus 2010 - 17 Augustus 2010

Een weekje weg Bulgarije

06 Maart 2010 - 13 Maart 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: