Grand bus tour - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu Grand bus tour - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Grand bus tour

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

20 Maart 2011 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo allemaal

Gisteren avond niet veel meer gedaan , vanmorgen om 7.00 uur opgestaan onbijtje in het hotel genomen en om 08.30 uur werden we opgehaald .

We hadden een bus tour door Los Angeles .
Allereerst zijn we naar Marina del rey gereden daar lagen vele bootjes xxxl[of nog groter] hahahaha in de haven .
Dan naar Venice Beach daar worden de opnamen gedaan van Baywatch .

Dan Rodeo drive :Rodeo Drive in Beverly Hills in Los Angeles, kent namelijk bijna meer exclusieve winkels dan Parijs en Milaan tezamen.

Farmers Market & The Grove
Daar liep Heidi Klum rond zomaar te winkelen .

Hollywood walk of Feem
Walt Disney concert hall
Chinatown
Olvera street is in the oldest part of Downtown Los Angeles

Zo jullie kunnen lezen dat we veel gezien hebben en dan heb ik nog niet alles genoemd .
Ik ga nu proberen om de foto`s erop te krijgen [zat aan mijn lemiet maar had er nieuwe ruimte bijgekocht ] hopen dat het lukt

Liefs Marianne en John xxx

• 20 Maart 2011 - 09:18

John:

Niet te geloven wat zullen jullie moe zijn van al dat bekijken en eten van al dat lekkers geweldig !!!!!!!!!!!!ook gr van Tanja en Kim

• 20 Maart 2011 - 09:43

Tonnie En Ine:

Jullie hebben het echt druk,en zoveels bekijk,het zijn weerprachtige foto"s.wij genieten er iedere dag van
    liefs en kusje uit Mill

• 20 Maart 2011 - 13:50

TONNIE:

JULLIE ZIEN INDERDAAAD VEEL.EN WAT EEN MOOI WINKELTJE WAAR SJON VOOR STAAT ECHT EEN HEBBEDINGETJE WINKEL.
    MAAR ZIJN WEER MOIE FOTO;S
    EN HEIDY KLUM KEN IK ZO NIET VOOR MIJN GEEST HALEN
    ENNE NOG VEEL PLEZIER MET DE LAATSTE LOODJES
    VEEL LIEFS UIT GIMMERT

• 20 Maart 2011 - 17:41

Bojoura:

echt super gave foto's ben benieuwd naar jullie video
    xxxx