Grand Canyon Tours - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu Grand Canyon Tours - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Grand Canyon Tours

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

14 Maart 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Hallo Allemaal

In 3 dagen tijd hebben we 3 keer de klok moeten verzetten, met het gevolg dat we vanmorgen om half 7 op moesten staan en ik de fout maakte om hen om half 6 af te laten lopen pffff nog niet zo erg als je vroeg naar bed gaat .... NEE dus om half 3 gingen we slapen .

Maar goed we hadden vandaag een tour geplant naar de Grand Canyon .
We werden met een klein busje opgehaald , vanuit het hotel eerst naar Hooverdam dat hadden we al gezien maar is de moeite waard om dit nog een keer te zien .

Vandaar uit naar de Grand Canyon dit is eigenlijk een natuurgebeurtenis die ontstaan is door de oceaan .
Dit natuurgebied was al duizende jaren bewoondt door indianen .
Ze wonen er niet meer maar hebben het wel in beheer .
Sinds 25 jaar hebben ze het zo gemaakt dat de toeristen er kunnen komen .

Nou als jullie de foto`s zien dan zegt dat genoeg .
Onze laatste nacht in Las Vegas morgen trekken we verder naar Lone Pine

Doei doei allemaal
Liefs John en Marianne

• 14 Maart 2011 - 06:24

Marleen:

Hoi Marianne en John, Elke dag lees ik jullie berichtjes. Wat een prachtige foto's van de natuur. Op tv zie je dit ook vaak maar in het echt lijkt het me geweldig.
    Veel plezier nog de rest van de vakantie.
    Voor mij is hier nu de carnvalsvakantie voorbij. Zo meteen begint het werken weer. Over 10 minuten vertrek ik op mijn fietske.

groetjesssssss Marleen

• 18 Maart 2011 - 05:53

Ank:

Ke leuk die tocht van jullie ..........
    geniet er nog maar lekker van
    Groetjes @nk