Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu Santa Barbara - Reisverslag uit Santa Barbara, Verenigde Staten van Marianne en John - WaarBenJij.nu

Santa Barbara

Door: marianneenjohn

Blijf op de hoogte en volg Marianne en John

17 Maart 2011 | Verenigde Staten, Santa Barbara

Hallo allemaal .

Gisteren in Santa Maria aangekomen , het grappige was dat we een invalide kamer kregen ....hahahaha nou moe. zo erg zagen we er ook weer niet uit .

Het was een dorp waar niet veel te doen was , s`avonds zijn we even met de auto er door gereden en in een paar winkels geweest.
En gewapend met wat bier [wijn hadden we nog op voorraad] en chips zijn we naar de kamer gegaan , en hebben een dvd gekeken ...... rust even bijtanken .

Vanmorgen rond 9.00 uur uitgecheckt en naar de winkel gereden .
We moesten nog ontbijten maar hier is bijna ieder onbijtje met gebakken aardappelen pfffff mijn lijn help.

Gisteren hadden we gezien dat ze gebraden kippetjes verkochten dus ja jullie raden het al om 9.30 zaten wij aan de gebraden kip lache .
Wat een onbijt .

Na de kip zijn we gaan rijden naar Santa Barbera een plaatsje aan de kust .
Via internet had ik al geboekt en nou we hebben een kamer en een bed !!!!!!!!! je raakt er de weg in kwijt zooooooo grooooot .

Maar goed eerst maar even wat eten en dan naar de stad dat was maar een rechte weg [zeiden ze] alleen ze hadden er niet bij verteld dat het 5 km heen is en 5 km terug .
Nou een troost de calorien zijn weer verbrand .
Een mooi stadje of dorpje weet ik veel vele winkels erg gezellig .
Wat we vanavond doen ...... ik weet het nog niet
Dat horen jullie morgen .
doei doei allemaal

Liefs Marianne en John

• 17 Maart 2011 - 12:07

Lived In CA:

De onschuldige aardappels krijgen de de naam van ongezond. Maar die kip is veel erger en dan de hamburgers met frieten zijn veel erger voor de lijn! Trouwens er is best ander ontbijt te krijgen hoor dan met aardappels. En .... niemand dwingt je om ze te eten.

• 17 Maart 2011 - 16:59

Tonnie:

ja als je die foto ziet van sjon met zijn hanepootje die is echt mooi onverwacht geknipt.dat zijn de mooie foto;s die anderen ook hoor maar is wel lachen zo
    enne gemakkelijk te volgen
    groetjes en tot morgen
    en de invalide kamer was een luxe

• 17 Maart 2011 - 17:44

Tonnie Kremers:

weer een kei leuk verhaaltje gelezen nog veel reis plezier.
    kus en tot morgen.
    P.S. Jhon denk je om je buikje hahaha